Tuesday, February 2, 2010

SET PENJAGAAN MUKA





set penjagaan kulit wajah....

SABUN MUKA : Diperbuat dari asitik vitamin E iaitu sari buah epal hijau & lobak merah.

Cara Pemakaian : Setiap kali mencuci muka dan mandi. Boleh digunakan bila-bila masa & selamat. Tidak terhad pemakaiannya. Untuk lebih menjimatkan, sabun boleh dipotong2 mengikut ukuran yang lebih kecil supaya lebih mudah dibawa kemana sahaja dan yang penting lebih menJIMATkan.

KRIM SIANG : Diperbuat dari sari kunyit dan temulawak. (kuning)

Cara Pemakaian : Dipakai setiap kali selepas mandi.Boleh juga digunakan sebagai bedak asas tetapi dalam masa 2 minggu pemakaiannya tidak perlu campuran bedak asas yang lain sudah cukup memadai kerana pada masa itu kulit anda sudah sedia nampak cerah dan lembab sepanjang masa dan perlu anda tahu ia tidak berminyak seperti krim lain dipasaran dan amat sesuai untuk semua jenis kulit.

KRIM MALAM : Diperbuat dari segaran air mentimun dan cendawan lingzhi. (putih)

Cara Pemakaian : Dipakai sebelum tidur selepas cuci muka. Mudah, selamat dan selesa.

Bagi kulit yang bermasalah seperti jerawat dan resdung dalam masa 3 hari penggunaan kulit akan merasa tegang dan sedikit pengelupasan. Jangan risau ini adalah proses untuk membuang sel-sel kulit mati tetapi pengelupasannya tidak sakit dan tidak selesa seperti produk2 lain yang di jual di pasaran.

Bagi yang tidak mempunyai masalah kulit mungkin tidak berlaku pengelupasan malah dalam masa 2 minggu sahaja kulit akan bertambah cerah, lembab, berseri dan gebu. Percayalah terhadap produk baru yang saya promosi ini supaya anda mencubanya sendiri untuk kelihatan lebih cantik dan dlm masa 2 minggu sahaja.

No comments:

Post a Comment